ugrás a lényegre   ugrás a hírekre
Magyar Vakok és Gyengénlátók Bács-Kiskun Megyei Egyesülete

Menü

Beszélgetés Morid Kiarash ügyfélszolgálati munkatárssal


- Kérem, meséljen egy pár szót magáról, szabadidős tevékenységeiről, stb.!

-Örömmel mutatkozom be a kedves olvasóknak, és annak is örülök, hogy ebben a cikkben megismerhettek engem. A teljes nevem Morid Kiarash, becenevem Rashi, ez az a név, amin mindenki szólít. Én 1983. augusztus 15-én születtem Iránban, azon belül Teheránban, a fővárosban. Négy éves koromig éltem ott, amikor is a szüleim ösztöndíjat kaptak Magyarországra a SOTE fogorvosi karára, amit azután sikeresen be is fejeztek. Jómagam itt végeztem iskoláimat, jelenleg a Kodolányi János Egyetem szociális munkás szakára járok, fizikai és mentális egészségfejlesztést tanulok itt. Egy évem van még hátra a diplomáig. Jelenleg ügyfélszolgálati munkatársként dolgozom a Távszem projekt keretében, helyileg az MVGYOSZ székházában. Szabadidőmben szeretek úszni, olvasni (irodalmat, művészettörténetet, történelmet), szeretek zenét hallgatni, a természetben sétálni, vagy éppen társasági életet élni. Érdekelnek a vallások és a spiritualitás, ezzel a mai napig foglalkozom.

- Mi motiválta önt, hogy a Távszemnél helyezkedjen el?

- Én erre az állásra az interneten bukkantam rá. Ügyfélszolgálatosként még sosem dolgoztam, illetve segítői munkát sem végeztem eddig. Motivált maga az újdonság, hogy új szerepben is kipróbálhatom magam, illetve hasznosan tölthetem el az időmet. Szociális munkás hallgatóként tapasztalatot is szerezhetek, amit úgy gondolom, majd egyszer kamatoztathatok is.

- Ügyfélszolgálati munkatársként milyen feladatai vannak?

- Legfontosabb teendőm az általános tájékoztatás a Távszem szolgáltatással kapcsolatban, hogy pontosan mit is takar ez a szolgáltatás, ki veheti igénybe, ki és milyen feltételekkel csatlakozhat.

Feladataim között van a telefonos megkeresések, illetve az e-mailek megválaszolása, esetleg személyes megkeresésekre való reagálás. Közreműködünk a regisztrációs feladatokban, illetve segítünk azoknak, akiknek problémájuk akad a regisztráció során.

- A szakmai képzés során miket sajátított el, milyen kompetenciákat?

- A szakmai képzés során elég színes skálát sikerült átölelni a témákat illetően. Csoportfoglalkozásokon belül érzékenyítő tréningeken, kommunikációs, jogi, adminisztrációs, illetve informatikai képzéseken vettünk részt. Ezen kívül konfliktus, illetve problémamegoldást is tanultunk. Mindegyik képzés új és hasznos információkkal bővítette tudástáramat, és örülök, hogy részt vehettem pl. az érzékenyítő tréningen, ahol megismerkedhettünk a vakok világával, annak örömteli és néha igen nehéz élethelyzeteivel.

- A tesztidőszakban milyen tapasztalatokkal gazdagodott?

- Érdekesnek tartom azokat a megkereséseket, ahol idősek szeretnék használni a Távszem szolgáltatást, de nem értenek az okostelefonok kezeléséhez. Itt megemlíteném, a mentorok munkáját, akikkel szoros együttműködésben tudunk a Távszem alkalmazás használatában a látássérültek segítségére lenni.

- Mikor fordulhatnak önhöz az érdeklődők?

- Az ügyfélszolgálat hétköznaponként 8:00-tól 16:00-ig áll az ügyfelek rendelkezésére, ahol Benedek Zoltán kollégámmal várjuk az ügyfelek megkereséseit.

Az eszközök, amikkel dolgozunk teljesen modernek és korszerűek, minden olyan technikai eszközzel el vagyunk látva, ami a munkánkhoz elengedhetetlen.

- Milyen céljai vannak a közeljövőt illetően?

- A közeljövőben szeretnék többet sportolni, szabadidőmet hasznosabban eltölteni és a diplomamunkámat is elkészíteni. Szeretném munkámat magas szinten végezni és segíteni minden olyan látássérültnek, akik engem megkeresnek bármilyen okból kifolyólag.

Köszönjük az őszinte, odaadó segítséget!

Árvay Mária

doboz alja
oldal alja