- Szolgáltatásaink
- Az MVGYOSZ szolgáltatásai
- Partner szervezeteink szolgáltatásai
- Akadálymentes világ
- Dokumentumok
- Pályázatok - Támogatások
- Irodalmi pályázataink
- Hogyan látod a nem látókat? Rajzpályázat
- Szemléletformálás
- Rólunk szól
- Nekünk szól
- Vakok Világa (archívum)
- Partnereink - Szponzoraink
- Akikre büszkék lehetünk
- Egyesületünkről
- Adatvédelmi és adatkezelési szabályzat
- Hirdetések
- Kérem, meséljen egy pár szót magáról, szabadidős tevékenységeiről, stb.
- Esztergomban születtem 1985-ben. Jobb szememre 8, bal szememre 12 évesen vakultam meg spontán ideghártya-leválás következtében. Az MVGYOSZ Látótér projektjének keretében elvégeztem a nonprofit ügyintézői és nonprofit menedzseri tanfolyamot. A szövetségnél 2006 óta dolgozom. Eleinte pályázatfigyeléssel, pályázatírással, adománygyűjtő kampányok lebonyolításával foglalkoztam. A későbbiekben érzékenyítő tréningeken, különböző kulturális és sport témájú programok megszervezésében és megvalósításában vettem részt. 2013-tól 2019 év elejéig a szövetség telefonalközpontjának kezelését láttam el, valamint 2017 óta termékajánlókat írok a szövetség hírlevelébe a segédeszközbolt kínálatából.
2016 óta tagja vagyok a Wesselényi Miklós Sportegyesület tekeszakosztályának. Részt vettem a magyar bajnokságban, egy-két nemzetközi kupaversenyen. A siker még várat magára, de a kitartásom töretlen.
- Olvasóink közül többen is az MVGYOSZ telefonközpontos hangjaként ismerhették eddig. Mi motiválta önt, hogy a Távszemnél helyezkedjen el?
- Telefonközpontosként nemcsak a hívások megfelelő helyre való továbbítása volt a feladatom, hanem tájékoztatást nyújtottam az érdeklődőknek az MVGYOSZ tevékenységeiről, szolgáltatásairól, a látássérüléssel kapcsolatos ügyek intézéséről. Kvázi ügyfélszolgálati feladatokat is elláttam. Noha a munkáltatóm és a munkavégzés helye is ugyanaz maradt, úgy éreztem, hogy az új munkakörrel járó változások jót fognak tenni nekem. Kilépek a megszokott komfortzónámból, az új feladatok által és az új emberek megismerésével fejlődni fog a személyiségem.
- Látássérültként hogyan tudja segíteni sorstársait ügyfélszolgálati munkatársként?
- Érintettként rálátásom van az ügyfelek esetlegesen felmerülő problémáira és így célzottan tudok nekik választ adni a felmerülő kérdéseikre.
- A szakmai képzés mennyiben jelentett érdekességet és újdonságot önnek?
- Mindig tanul újat az ember. Ez nálam sem volt másképp. Így elsajátítottam például a helyes kommunikáció alapjait a különböző habitusú és személyiségű emberekkel. Ügyfélszolgálati munkatársként hasznos volt számomra a képzés konfliktuskezelő és stresszkezelő modulja.
- Munkája során adódott-e érdekes, humoros eset, melyet az olvasókkal is közölhet?
- Humoros eset egyelőre nem volt. Pozitív tapasztalatként elmondható, hogy több idősebb ember hajlandó megtanulni az érintőképernyős okos eszközök használatát annak érdekében, hogy a különböző szolgáltatásoknak köszönhetően életminőségük javuljon.
- Kapott-e visszajelzést a felhasználóktól?
- Az ügyfélszolgálati munkámmal nem, de a Távszem szolgáltatással kapcsolatban igen. Az ügyfelek túlnyomó többsége nagy örömmel és megelégedettséggel használja az alkalmazást.
- Milyen tervei, elképzelései vannak a közeljövőt illetően?
- A munkát illetően bízom abban, hogy minél tovább dolgozhatok Távszem ügyfélszolgálati munkatársként, de más egyéb munkakört is szívesen elvállalok, amire alkalmasnak találnak. A sport területén célom egy dobogós helyezés elérése a magyar bajnokságban, vagy egy nemzetközi kupaversenyen.
Kívánjuk, teljesüljön mindez!
Árvay Mária
(Vakok Világa, 2019. szeptember)